Фото: Романа Балука для Львівської міської ради (31.07.2024 року)

 У Львові на вулиці Пластовій, 13, триває будівництво сміттєпереробного заводу. За інформацією пресслужби ЛМР, наразі будівельні роботи завершені на 65%. 

У найближчі місяці планується завершити всі дахові конструкції комплексу. На об'єкт вже доставлено частину аераційного обладнання та вентиляторів для біофільтрів, що є першою партією техніки, необхідної для функціонування біологічної частини заводу, - повідомляють у міській раді.

Будівництво заводу в Львові розпочалося у серпні 2021 року, але через введення воєнного стану роботи були тимчасово зупинені. Зараз будівництво відновилося і знаходиться в активній фазі.

«Всі субпідрядники дотримуються своїх зобов'язань. У найближчі кілька місяців ми плануємо встановити всі дахові конструкції та змонтувати всі металеві та монолітні конструкції, щоб до початку дощового періоду ми могли приступити до внутрішніх робіт», - говорить Олександр Єгоров, керівник ЛКП «Зелене місто».

До Львова вже доставлено частину обладнання, включаючи вентиляційні та генераторні установки. Також з Туреччини везуть велику партію обладнання для переробки відходів.

«Ми складаємо графіки робіт таким чином, щоб можливі форс-мажорні обставини не впливали на них критично. Прогресуємо дуже активно», - додає Єгоров.

Очікується, що новий завод буде приймати для переробки змішані відходи. Перед тим як відходи потраплять на лінію переробки, вони проходитимуть етап попереднього сортування, де будуть видалені великогабаритні предмети, які можуть пошкодити обладнання. Далі відходи надходитимуть до шредерів для подрібнення.

Далі, подрібнені відходи за допомогою конвеєрної системи надходять до сортувальної кабіни, де відбувається відбір вторинної сировини.

З цього місця колісні навантажувачі перевозять відходи до камер біосушіння, де відбувається процес інтенсивної аерації, під час якого система видаляє всі запахи.


Після завершення всіх процесів переробки та сортування, залишаються відсортовані відходи, вторинна сировина, RDF-паливо (27,96%) та до 15% екологічно безпечних залишків, які будуть потребувати захоронення на полігоні.

Сміттєвози, що розвантажили відходи, направляються на станцію мийки коліс, потім знову на станцію зважування і лише після цього вирушають назад у місто.

Проект будівництва заводу здійснюється за фінансової підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Фонду Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та довкілля (E5P). Загальна вартість будівництва самого заводу складає 35 мільйонів євро. Відповідний контракт на цю суму було підписано у 2021 році.

Однак, як повідомляють у мерії, окрім основної вартості будівництва заводу, існують додаткові роботи, які не були включені в загальний проект. Це включає облаштування інфраструктури навколо заводу, таке як прокладання комунікацій для водопостачання та водовідведення, будівництво електричної підстанції, а також захисних і очисних споруд і укриття. Вартість цих робіт оцінюється приблизно в додаткові 10 мільйонів євро. Індексація, передбачена умовами контракту, також вплине на загальну вартість проекту. Так, за словами міського голови Львова минулого року, загальна вартість об'єкта (з урахуванням кредитів, грантів та коштів міста) складе приблизно 48 мільйонів євро.

Читайте також:

Post a Comment