В Україні можливе виникнення нових проблем з мобільним зв'язком та мобільним інтернетом, якість яких залежить від електропостачання обладнання операторів. 

Через пошкодження енергетичної інфраструктури та відключення електрики, абоненти різних операторів скаржаться на зниження якості зв'язку та інтернету.

Користувачі залишають скарги на офіційних сторінках "Київстар", Vodafone та lifecell. У відповідь представники цих операторів повідомляють про визнання проблем та зусилля щодо їх найшвидшого та найефективнішого вирішення.

Щоб самостійно покращити якість зв'язку та мобільного інтернету, можна оновити операційну систему пристрою та всі програми до останньої версії, видалити непотрібні додатки, які споживають багато інтернет-трафіку, та використовувати опції економії трафіку в додатках, що підтримують такі функції.

Представники кожного оператора також пропонують своїм абонентам ряд порад, як покращити якість зв'язку в домашніх умовах.

"Ось декілька порад для зниження навантаження на мережу: вимкніть автоматичне завантаження медіа, встановіть низьку якість відео; віддавайте перевагу SMS та месенджерам. Це дозволить базовим станціям працювати ефективніше та забезпечувати стабільний зв'язок, що може бути життєво важливим, наприклад, для виклику екстрених служб. Власникам сучасних смартфонів ми радимо користуватися VoWiFi (Voice over Wi-Fi) для дзвінків, особливо якщо ви знаходитесь у приміщенні з Wi-Fi, але без мобільного зв'язку. Для деяких абонентів ця послуга вже активована. Також нагадуємо, що у випадку відсутності сигналу від вашого мобільного оператора, можна скористатися національним роумінгом, тобто перейти на мережу іншого оператора," – рекомендує lifecell своїм користувачам.

"Існують різні підсилювачі сигналу, але вони не рекомендовані регулятором, оскільки вони створюють перешкоди у радіоефірі", – інформують абонентів у компанії Vodafone.

Далі вони радять: "Слід вимкнути автоматичне завантаження медіа у месенджерах та уникати використання відеохостингів. Крім того, передплата на онлайн-відео дозволяє завантажувати відео заздалегідь та переглядати його в офлайні пізніше. Також варто уникати використання сервісів з великим обсягом контенту, які споживають багато трафіку. Відповідальне використання може врятувати життя. Можливо, якщо ви утримаєтеся від перегляду важкого контенту під час відключення електроенергії, ваші сусіди зможуть викликати швидку допомогу у критичній ситуації. Якщо перегляд є критично важливим, рекомендується встановити нижчу якість відео".

Фахівці "Київстару" також надають корисні поради.

Читайте також: У Польщі буде створено легіон з українців - Зеленський 

"Компанія розраховує на розуміння та виважене ставлення абонентів до використання зв'язку під час тривалих блекаутів. Важливо, щоб користувачі уникнули використання важкого контенту, такого як відео та відеодзвінки через мобільний Інтернет, щоб зменшити навантаження на базові станції та продовжити їхню роботу", – радять представники оператора.

Вони пропонують наступне: "У разі відсутності електроенергії у населеному пункті, краще використовувати телефонні дзвінки, SMS та текстові повідомлення в месенджерах. Також варто згадати про послугу "Національний роумінг". Якщо сигнал мобільної мережі вашого оператора зникає, можна спробувати підключитися до мережі іншого оператора без додаткових витрат і зміни номера. Для цього потрібно в налаштуваннях телефона вибрати автоматичний пошук мережі, а якщо смартфон не підключається до мереж інших операторів, то вручну вибрати іншу доступну мережу".

За матеріалами ТСН

Читайте також: Укрзалізниця змінює порядок онлайн-продажів квитків на міжнародні рейси 

Post a Comment